۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85486921
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

رد رشوه فروشنده موادمخدر در صومعه‌سرا و دستگیری او

رشت - ایرنا - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی فروشنده مواد مخدر توسط ماموران یگان امداد شهرستان صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ قاسم جانعلی‌پور روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که وضعیت ظاهری مناسبی نداشته و در حال پرسه زدن بود، مشکوک شده و از وی هفت بسته پلاستیکی موادمخدر از نوع شیشه و هروئین کشف کردند.

وی در ادامه افزود: در این راستا متهم به جهت چشم‌پوشی پلیس از اعمال قانون و رهایی خود مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال؛ رشوه به ماموران پیشنهاد می کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان بیان کرد: رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۸۰ کیلو تریاک از خودروی پژو ۴۰۵ کشف شد

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد و متهم با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال موادمخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از شناسایی محل تردد خودرو مورد نظر در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این وسیله نقلیه توسط ماموران اداره عملیات ویژه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و رودسر متوقف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در این خصوص متهم ۳۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف بیش از ۹۴ هزار نخ سیگار قاچاق در آستانه‌اشرفیه

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۹۴ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی و یک دستگاه خودرو ال۹۰ در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رضا شمسائی بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود سیگار قاچاق داخل یک واحد صنفی و توزیع غیرقانونی آن توسط ۲ متصدی این مغازه در سطح شهر آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش کیاشهر پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع از واحد صنفی و خودرو ال ۹۰ این افراد، ۹۴ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان‌ کرد: در این خصوص متهمان ۴۲ و ۴۴ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی موردنظر نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha