۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85486889
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان محتویات خودرو در شهریار

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85486889
دستگیری سارقان محتویات خودرو در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارقان محتویات خودرو در شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"پیمان فتاحی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت یگان امداد، حین گشت زنی در ابتدای شهرک جعفریه به یک خودرو با پلاک مخدوش و ۴ سرنشین مظنون شدند که در عملیاتی با توقیف خودرو، در بازرسی از آن ۱۹ قلم محتویات مسروقه خودرو کشف شد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متهمان دستگیر شده به کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه انتقال داده شدند که در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جمع آوری ۲۰۰ معتاد متجاهر در غرب استان تهران

سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در اجرای این طرح، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰۰نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha