۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85486854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون استاندار بوشهر: شهید خدمت فرهنگ جهادی را نهادینه کرد

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: آیت الله رییسی فرهنگ جهادی و انقلابی را در جامعه نهادینه کرد برهمین اساس تلاش مسئولان این استان در رفع مشکلات مردم بی‌وقفه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا " علی باستین " روز پنجشنبه در جمع مسوولان اقتصادی استان بوشهر با تسلیت شهادت جانسوز آیت‌الله رییسی؛ رییس‌جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدای سانحه بالگرد در آذربایجان شرقی گفت: شهید خدمت آیت‌الله رییسی در توجه به مشکلات بخش‌های مختلف جامعه و تحقق مطالبات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کرد و در راه خدمت به مردم و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

وی افزود: پنج هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرد قرض‌الحسنه از دی ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون در طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر پرداخت شده است.

باستین با اشاره به اینکه مهلت پرداخت این تسهیلات تا پایان خرداد سال جاری است تصریح کرد: بانک‌های توسعه تعاون، پست بانک، ملی، ملت، تجارت و پارسیان در مقایسه با سایر بانک‌ها با بیشترین پرداختی از سهم ابلاغی نقش مهمی در تحقق برنامه‌های اشتغال در استان داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: ۳۱ خرداد آخرین مهلت در پرداخت تسهیلات جزو ۳ تبصره ۱۸ قانون بودجه تعیین شده که لازم است بانک‌های عامل در زمان باقیمانده همکاری تمام وقت با متقاضیان داشته باشند تا جذب حداکثری این تسهیلات رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha