۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85486850
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگار ایرنا یزد در جشنواره مطبوعاتی شرق کشور

یزد- ایرنا- خبرنگار ایرنا یزد در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور، درخشید.

به گزارش ایرنا در این جشنواره، رتبه اول بخش تیتر به کاظم شاملو، مدیر و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد برای تیتر «پزشکان متخصص با منشی‌های فوق تخصص» تعلق گرفت.

دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ۳۰ اردیبهشت به میزبانی بیرجند با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری خانه مطبوعات استان با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان برگزار شد.

بر اساس فراخوان جشنواره علاقه‌مندان می‌توانستند با آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور شرکت کنند و آخرین فرصت ارسال آثار در ۲ بخش آزاد و موضوعی پایان فروردین امسال بود.

این جشنواره در ۲ بخش آزاد و موضوعی برگزار شد که بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، عکس و مصاحبه بود و بخش موضوعی نیز مهار تورم - رشد تولید - پرهیز از اسراف و تجمل - معرفی کالاهای فرهنگی بومی، معرفی پروفسور معتمدنژاد، تحکیم بنیان خانواده با موضوعات جمعیت - زیست عفیفانه، پیشگیری از توزیع و اعتیاد به مواد مخدر - امنیت پایدار مرز - انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی را در بر داشت.

بنا به اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مرحله اول ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که بعد از بررسی توسط دبیرخانه، ۴۱۷ اثر شامل ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی برای داوری مورد تایید قرار گرفت و ۲۸ برگزیده انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha