۱۵۰۰ نفر از بردسکن خراسان رضوی برای تشییع آیت الله رئیسی عازم مشهد شدند

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن گفت:هزار و ۵۰۰ نفر از مردم از مناطق شهری و روستایی این شهرستان در قالب هشت دستگاه اتوبوس و مابقی به صورت خودجوش با خودروهای شخصی خود برای حضور در آیین تشییع شهید آیت الله رئیسی عازم مشهد مقدس شدند.

مهدی عاشوری‌فر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم عشق و ارادت خود را به شهید آیت الله رئیسی با حضور میلیونی در آیین تشییع جنازه وی در تبریز ، قم و تهران به اثبات رساندند.

وی گفت: مردمی بودن رئیس جمهور شهید، محبوبیت وی را میان مردم دوچندان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن اظهار داشت: مهمترین میراثی که از شهید رئیسی به جای مانده، خدمتگزاری به مردم، اخلاص و شجاعت است.

عاشوری فر با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی لحظه‌ای از خدمت کردن و در بین مردم بودن و هم‌صحبت شدن با ضعیف‌ترین اقشار جامعه فروگذار نمی‌کرد، گفت: عشق و محبت به رئیس جمهور شهید، در دل‌های مردم جا گرفته بود.

وی گفت: دیروز مردمی که در تهران و در مراسم اقامه نماز و تشییع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شرکت کردند نشان دادند که قدر زحمات او را می‌دانند و امروز نیز مردم ایران در مشهد آیین تشییع پیکر مطهر خادم الرضا را برای سفر آخرت بدرقه می کنند.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر بردسکن، شهرآباد و انابد و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha