آتش‌سوزی در انبار و فروشگاه لوازم ساختمانی در کرمانشاه مهار شد + فیلم

کرمانشاه - ایرنا - آتش‌سوزی در یک فروشگاه و انبار لوازم ساختمانی در خیابان کوهساری شهر کرمانشاه با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح این حادثه پرداخت و اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۷ چهارشنبه شب در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در خیابان کوهساری، ستاد فرماندهی بلافاصله ۳۵ آتش نشان و نجاتگر را به همراه ۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفایی و امدادی از ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

«غلامرضا رضایی» افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه و همچنین ساختمان های کناری است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آتش نشانان پس از یک ساعت عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق، از سرایت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

رضایی ادامه داد: پس از تلاش پرسنل و مهار حریق، تیم های عملیات در جهت جلوگیری از شعله ور شدن دوباره حریق، اقدام به جداسازی مواد قابل اشتعال در محل کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید افزود: علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha