ورود سرمربی والیبال نشسته ذوب‌آهن به «تالار فدراسیون جهانی» افتخاری بزرگ است

اصفهان- ایرنا- وزارت ورزش و جوانان در پیامی، انتخاب و ورود هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران و تیم ذوب‌آهن اصفهان به «تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال» را افتخاری بزرگ و جدید و فال نیک در تاریخ ورزش ایران عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه اعلام کرد: هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران و ذوب آهن اصفهان به‌عنوان نخستین ایرانی به تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال راه یافته است و به همین مناسبت، وزارت ورزش و جوانان در پیامی این انتخاب را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، در پیام وزارت ورزش و جوانان تاکید شده است: با قدردانی از این سرمربی پرافتخار، بار دیگر افتخارات کم‌نظیر تیم والیبال نشسته شایسته کشورمان را یادآوری می‌کنیم و برای رشته‌ پرافتخار والیبال نشسته که استمرار قابل توجهی در اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی داشته است، آرزوی موفقیت در بازی‌های پارالمپیک داریم.

۱۶۶ چهره شاخص از ۲۶ کشور در موزه تالار مشاهیر معرفی شده اند؛ این موزه که مقر آن در ایالت ماساچوست آمریکا (زادگاه رشته والیبال) قرار دارد سالانه مورد بازدید هزاران نفر قرار می‌گیرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخارترین و قدرتمندترین تیم جهان است؛ این تیم در ۹ دوره حضور در پارالمپیک هفت مدال طلا و ۲ نقره کسب کرده است.

هادی رضایی سرمربی این تیم در کسب این ۹ مدال نقش اساسی داشته است؛ وی در برهه‌ای بازیکن و در چندین دوره نیز سرمربی این تیم بود.

این سرمربی بعد از قهرمانی با تیم ملی والیبال نشسته در بازی‌های آسیایی هانگژو باید آماده حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای کسب افتخاری دیگر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha