۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85486759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات ماندگار شهید رئیسی در کردستان فراموش شدنی نیست

سنندج- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مردم کردستان هیچگاه خدمات ماندگار و نگاه ویژه‌ای که شهید آیت الله رئیسی به این استان داشت را فراموش نمی کنند.

به گزارش ایرنا، بختیار خلیقی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سنندج اظهار کرد: خدمات صادقانه و جهادی این شهید بزرگمرد و عالیقدر در یاد ملت ایران به ویژه مردم کردستان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: با نگاه ویژه شهید آیت الله رئیسی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در بخش های صنعت و معدن استان کردستان تحولات چشمگیری را شاهد بوده ایم و با اجرای پروژه های کلان صنعتی، این استان در مسیر صنعتی شدن قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت بازار استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در سطح بازار نداریم و شهروندان در بحث تامین کالاهای اساسی با هیچ مشکلی روبرو نخواهند شد.

خلیقی با بیان اینکه یکی از رسالت های کارگروه تنظیم بازار تامین و توزیع کالاهای اساسی است، افزود: از باب سیستم توزیع کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مشکلی نیست و نظارت‌ها به طور مستمر در جریان است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: در این ایام تامین، توزیع و نظارت به صورت ویژه انجام می شود تا نگرانی در بین شهروندان ایجاد نشود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: افزایش قیمت ها باید به طور کارشناسی و با اخذ مصوبه کارگروه تنظیم بازار باشد در غیر این صورت با افزایش خودسرانه به شدت برخورد می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha