۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85486756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ شهروند گرفتار سیل در قزوین نجات یافتند

۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبر: 85486756
۱۶ شهروند گرفتار سیل در قزوین نجات یافتند

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین از نجات ۱۶ شهروند گرفتار سیل در منطقه رودبار الموت شهرستان قزوین خبر داد.

افراسیاب علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وقوع سیل و آب گرفتگی در منطقه الموت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر قزوین اعلام شد و بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه رازمیان به عنوان دفتر نمایندگی هلال احمر الموت غربی و تیم امداد و نجات پایگاه معلم کلایه به عنوان دفتر نمایندگی الموت شرقی در غالب ۲ تیم برای امداد رسانی به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر گرفتار سیل شده بودند، ادامه داد: از این تعداد ۱۰ نفر در بخش الموت شرقی و ۶ نفر در بخش الموت غربی از سوی نجاتگران هلال احمر شناسایی و به منطقه امن انتقال داده شدند.

علیزاده خاطرنشان کرد: روزهای گذشته پیامی در خصوص هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی و شرکت آب منطقه‌ای با عنوان احتمال وقوع سیلاب در شهرستان قزوین منتشر شده بود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها در هنگام افزایش بارش شدید باران احتمال غرق شدگی و آسیب‌های ناشی از سیلاب را افزایش می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha