فیلم | شهید جمهور منتظرت بودیم برای پایان کار ۱۸ ساله ....

اراک - ایرنا - رییس جمهور شهید! پروژه ۱۸ ساله بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در انتظارت بود تا نتیجه حمایتت در تکمیل بزرگترین بیمارستان غرب کشور را با دستانت افتتاح شود اما پرکشیدی و نشد تا طعم شیرین این افتتاح با حضور شما که خادم امام رضا(ع) بودی به کام مردم این خطه بنشیند.

به گزارش ایرنا، سید بزرگوار، منتظرت بودیم؛ خادم‌الرضا، آیت‌الله انقلابی و مردمدار، رئیس جمهور پاکدست و محبوب، چشم براهت بودیم.

مرد خستگی ناپذیر و جهادگر بی‌ادعا

در روزهای آتی، اینجا در مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان غرب کشور در اراک، جایت خیلی خالی است، تا بیایی و نتیجه حمایتت از تکمیل پروژه چند دهه معطل مانده را ببینی...

اینجا، جایت خیلی خالی است تا بیایی و برای خدا قوت، مردم به پیشوازت بیایند و بگویند، دست مریزاد، اتمام این بیمارستان با این حجم عظمت و بزرگی، کار مردان بزرگی چون، رییس جمهور رییسی است.

مردم، بیماران و کادر درمانی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک منتظر قدومت بودند تا کار نیمه معطل مانده ۲ دهه را که با پشتیبانی شما، رییس جمهور خستگی ناپذیر، پایان یافت را ببینند، اما حادثه مجال نداد و خیلی زود از بین ما رفتی.

طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک سال ۱۳۸۷ با ۵۰۰ تخت بستری در ۱۳ طبقه آغاز شد اما این طرح درمانی با وجود تامین مالی مناسب و اقدامات حمایتی در دولت سیزدهم شتاب گرفت و قرار بود، استان مرکزی به زودی میزبان رییس جمهور برای افتتاح این طرح باشد، اما نشد که بشود....

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha