۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبر: 85486713
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آیین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در یزد برگزار شد

یزد-ایرنا- آیین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت، روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم استان یزد در مسجد حظیره این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شهید رییسی نه تنها خادم امام رضا(ع) بلکه به معنای واقعی کلمه پیرو حقیقی ایشان بود و همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و خادم حقیقی اقشار ضعیف بود.

حجت الاسلام محمد علی فرشاد افزود: سیره امام رضا(ع) این بود که در خدمت به مردم کوتاهی نمی کرد و همواره در حال پیگیری و حل مشکلات مردم بود و شهید سید ابراهیم رییسی نیز به این مقام نرسید مگر آنکه برای خدمت سر از پا نشناخت و جمعه و تعطیل نداشت و به فرمایش رهبری ،رییسی عزیز خستگی نمی‌شناخت.

وی ادامه داد: امروز بالاترین عبادت ،خدمت به مردم و کارآفرینی و زدودن غم از چهره خلق خدا است ؛ مسئولان و مدبران باید بدانند چرخ اقتصاد با لبخند زدن به دشمنان نمی چرخد و لذا شهید رییسی با تلاش و پشتکار و خدمت شبانه روزی نسبت به احیای افزون بر ۲ هزار کارخانه نیمه تعطیل و تعطیل اقدام کرد .

استاد حوزه و دانشگاه گفت:شهید رییسی همواره زیبا حرف زد و همچون ابراهیم بت شکن توانست غرور وتکبر را شکست دهد و یاد رجایی ها را در ایران زنده کند .

فرشاد اظهار داشت: در زمانی که امید و اعتماد از جامعه گرفته شده بود، شهید رییسی امید آفرینی کرد و دوباره به مردم امید داد و اعتماد را به جامعه برگرداند .

مرثیه خوانی و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

آیین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در یزد برگزار شد

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha