قابی ماندگار از سیدالشهدای خدمت در زادگاه امام راحل+ فیلم

خمین - ایرنا - خمین به‌عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرات زیبایی از حضور شهید آیت‌الله رئیسی در سفر استانی ایشان به این شهرستان دارد و قابی از خدمت در این خطه برای همیشه ماندگار شد.

به گزارش ایرنا، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ به استان مرکزی سفر کرد و خمین تنها مقصد شهرستانی ایشان بود.

آیت الله رئیسی در بدو ورود سفر خود به شهرستان خمین در بیت تاریخی امام راحل حضور یافت تا با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کند و رد قدم‌های خدمت برای همیشه در این خانه خشتی باقی بماند و کسی نمی‌دانست در ۲ سال بعد خانه امام راحل سیاهپوش رئیس جمهوری می‌شود که او را خادم‌الرضا می‌نامند.

مصلای امام خمینی(ره) خمین از نخستین ساعات روز جمعه مملو از علاقمندان به نظام و رئیس جمهور بود، زنان و مردانی که برای دیدار بدون واسطه دومین مقام کشور آمده بودند و جوانانی که برای رئیس جمهور خدمتگزار خود نامه نوشته بودند.

طنین انداز شدن سرود سلام فرمانده قبل از حضور رئیس جمهور چقدر خاطره انگیز بود و احساسی‌ترین و زیباترین لحظه حضور مردی از سلاله حضرت زهرا (س)، مردی از جنس خدمت و خستگی ناپذیر در مصلای خمین بود.

مردم اشک می‌ریختند و برای دیدن از نزدیک‌تر رئیس جمهورشان یکدیگر را کنار می‌زدند.


رئیس جمهور از پیگیری حل مشکلات بیکاری در خمین گفت و امروز پس از گذشت ۲ سال مانا انرژی، پتروشیمی، خودروسازی و هزاران واحد صنعتی بزرگ و کوچک راه توسعه خمین را تسهیل کردند.

سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور خستگی ناپذیر، دیگر نگران بیکاری خمین نباشد چراکه با پیگیری و تلاش ما امروز ۱۲۰ واحد صنعتی در یک شهرک صنعتی، ۲ ناحیه صنعتی، یک قطب صنعتی و تعدادی لکه صنعتی خمین فعال است و ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر کارگر دیگر شرمنده بچه هایشان نیستند.

به گزارش ایرنا، بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایشان و تمامی همراهانشان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha