۴۹ تیم پلیس راه ایمنی جاده های خراسان شمالی را رصد می کنند

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۴۹ تیم پلیس راه ایمنی جاده های استان را همزمان با تعطیلات و مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی رصد می کنند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعزام سوگواران رییس جمهور شهید به مشهد مقدس و تعطیلات در پایان هفته، احتمال افزایش بار ترافیکی در جاده های استان بویژه در مسیر بجنورد- فاروج وجود دارد از این رو تیم های پلیس راه در جاده ها حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در جاده های استان روان و تردد بدون مشکل برقرار است اما از رانندگان انتظار می رود مقررات راهنمایی و رانندگی را به جد رعایت کنند.

اعزام سوگوران رییس جمهور شهید به مشهد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز گفت: اعزام سوگواران شهید جمهور از این استان به مشهد مقدس آغاز شده است و در این باره از همه ظرفیت ناوگان استفاده می شود.

سعید سبحانی اظهار کرد: ۲۶ دستگاه اتوبوس خط بجنورد- مشهد و ۵۱ دستگاه سواری کرایه در این خط برای جابه جایی سوگوران آمادگی دارند و علاوه بر آن در صورت نیاز، ناوگان مورد نیاز تامین خواهد شد.

وی تاکید: همه ظرفیت ناوگان مسافری استان برای جا به جایی هم استانی ها به مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد مقدس استفاده می شود و در صورت کمبود ناوگان عمومی مسافری، ناوگان مورد نیاز را از سایر خطوط تامین خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هماهنگی های لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز برای بازگشت این مسافران انجام شده است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌ الرضا و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جمهور امروز پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha