عبادی‌پور: فقط پشیمانی برایمان ماند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

به گزارش ایرنا، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه به مصاف صربستان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه اظهار داشت: می‌توانستیم در ست نخست برابر صربستان خیلی راحت حتی با اختلاف ۱۰ امتیازی برنده مسابقه باشیم، خیلی از حریف پیش بودیم اما این اتفاق متاسفانه نیافتاد و فقط پشیمانی بعد از باخت برایمان باقی ماند.

عبادی‌پور با تاکید بر این که نباید چنین اتفاقاتی در والیبال ایران رخ دهد، تصریح کرد: اگر در امتیازات برابر بودیم می‌گفتم آن ها با تجربه‌‍تر عمل کردند و ما را بردند اما وقتی ۶ امتیاز از حریف پیش هستید نباید ست را واگذار کنید این یکی از بزرگترین ضعف‌های ایران در تمام مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: این واگذاری ست با وجود اختلاف امتیاز داشتن از حریف به دلیل عدم تمرکز و کنترل روی بازی رخ می‌دهد و متاسفانه نمی‌توان کاری کرد. فقط می‌توانم به تیم صربستان تبریک بگویم و امیدوارم که در دیدارهای بعد به بهترین شکل عمل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha