کارنامه تیم فوتبال قندی یزد با ۳۵ امتیاز از ۲۶ بازی در لیگ کشور بسته شد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد در مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری با کسب ۳۵ امتیاز از ۲۶ بازی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهید قندی که تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته ۲ کشور است در پایان رقابت‌ها به رغم تلاش فراوان با کسب ۳۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی ۱۴ تیمی مسابقات قرار گرفت.

در گروه دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در فصل جاری تیم کویر مقوا تهران با ۵۵ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت، تیم شهرداری نوشهر با ۵۲ و شناورسازی قشم نیز با ۵۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در انتهای جدول رده بندی گروه ۲ لیگ امسال نیز تیم‌های آکادمی کیا، اترک بجنورد و شاهین بوشهر به ترتیب با کسب امتیازهای ۲۶، ۱۰ و پنج در رده‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم جدول مسابقات قرار گرفتند.

برای یزد صنعتی با ظرفیت‌های خوب انسانی به هیچ وجه زیبنده و پذیرفته نیست که در فوتبال ایران جایگاه خوبی نداردبا شرایطی که در فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ دسته کشور برای تیم شهید قندی پیش آمد باید در فصل آینده رقابت‌ها دوباره روز از نو و روزی از نو به کار خود برای رسیدن به لیگ آزادگان ادامه و تلاش کند.

تیم فوتبال قندی در فصل جاری در مسابقات خود در خانه و بیرون از آن دچار نوسان شدید بود و به رغم تغییر در کادرفنی و جذب بازیکنان جدید موفق به حضور در لیگ آزادگان و افزایش سهمیه استان نشد.

یکی از آرزوهای مهم جامعه ورزش یزد به خصوص در رشته فوتبال است که با عنایت به شرایط خوب اقتصادی استان نسبت به برخی استان‌های دیگر کشور در فوتبال شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

برای یزد اقتصادی و صنعتی با ظرفیت‌های خوب انسانی به هیچ وجه زیبنده و اصلا پذیرفته نیست که هم‌اکنون در فوتبال ایران جایگاه خوبی ندارد و باید این موضوع بررسی و برای برون رفت از آن اقدام موثر به عمل آید.

کارشناس فوتبال یزد اعتقاد دارد باید علت ضعف تیم‌های یزدی در لیگ‌های فوتبال و مسابقات دسته ۲ کشور به صورت دقیق بررسی و سپس برای موفقیت در قالب یک برنامه اقدام شود.

"جمال دهقانی" افزود: برای موفقیت تیم یزد در لیگ دسته ۲ و حضو در لیگ آزادگان باید از هم‌اکنون با درس گرفتن از گذشته برنامه‌ریزی لازم انجام شود و اینکه در دقیقه ۹۰ تصمیم به تیمداری شود هیچ نتیجه‌ای به همراه ندارد.

کارنامه تیم فوتبال قندی یزد با ۳۵ امتیاز از ۲۶ بازی در لیگ کشور بسته شد

وی بیان کرد: برای موفقیت فوتبال در یزد از لحاظ اقتصادی و انسانی مشکلی نیست ولی برخی تصمیم‌های دیر هنگام و دقیقه نودی خود موجب محقق نشدن اهداف برای این رشته در لیگ ۲ و آزادگان است.

این کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد با همکاری همه بخش‌ها و همدلی به خصوص برنامه‌ریزی و برطرف کردن مشکلات برای حضور تیم قندی در لیگ دسته اول کشور در فصل آینده اقدام لازم صورت گیرد.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهر ماه آغاز شد و براساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود که در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

حریفان تیم قندی در لیگ ۲

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه بود.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور داشتند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha