تکلیف ورودی خیابان نصر (گیشا) مشخص شد

تهران بزرگ - ایرنا - سال ۹۸ بود که پل نصر (گیشا) به دلیل ناایمن بودن برچیده و زیر گذری جای آن در مسیر جلال آل احمد احداث شد اما ایجاد رمپ ورودی خیابان کوی نصر از طریق این زیرگذر مسکوت ماند.

به گزارش ایرنا، پل نصر (گیشا) در دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی، به مناسبت بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ میلادی احداث شد و قرار بود کاربری موقت داشته باشد اما حدود نیم قرن پابرجا ماند.

سال ۱۳۹۸ به دلیل ناایمن بودن بالاخره برچیده شد تا به جای آن زیرگذری به طول بیش از یک کیلومتر ساخته شود.

تکلیف ورودی خیابان نصر (گیشا) مشخص شد

پل نصر (گیشا) در امتداد بزرگراه جلال آل احمد و عمود به ضلع جنوبی خیابان کوی نصر (گیشا) در محدوده جنوب شرق منطقه ۲ تهران قرار داشت و یک خروجی از جلال آل احمد به خیابان نصر (گیشا) داشت اما پس از برچیده شدن و احداث زیرگذر هیچگاه این رمپ ورودی خیابان باز نشد و جلوی آن نیوجرسی قرار داده شد.

این موضوع منجر به این شد که خودروها برای ورود به خیابان نصر (گیشا) متحمل ترافیک و پیمایش مسیر بیشتری شوند.

در تازه ترین تحول معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت که این رمپ خروجی از زیرگذر نصر (گیشا) که در بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفته قرار نیست باز شود و کار عمرانی در آن انجام شود.

هادی حق بین روز پنجشنبه افزود: واقعیت این است که ایجاد خروجی به خیابان نصر (گیشا) از وسط زیر گذر باعث می‌شود که حقوق مکتسبین مغازه‌های بالا دست آنجا ضایع شود.

او ادامه داد: در این شرایط طرح جایگزین پیشنهاد شد و زیرگذر جنوب به جنوب چمران بالاتر از تقاطع خیابان نصر (گیشا) روبروی بوستان گفت وگو در حال اجراست و امسال به بهره برداری می‌رسد.

تکلیف ورودی خیابان نصر (گیشا) مشخص شد

حق بین یادآور شد: پس از افتتاح این طرح رانندگانی که می‌خواهند وارد کوی نصر(گیشا) از بزرگراه جلال آل احمد شوند، وارد بزرگراه چمران شده و با استفاده زیرگذر جنوب به جنوب بر می‌گردند و در نهایت وارد کوی نصر (گیشا) می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha