آیت‌الله رییسی، نمونه بارز مسوول متعهد در تاریخ ایران است

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، نمونه بارز مسوول متعهد، مخلص و انقلابی در تاریخ ایران بوده که در این شاخصه ها ماندگار شده است.

ماموستا مامد کلشی نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاشها و زحمات آیت الله رییسی نه تنها در تاریخ ایران اسلامی جاودانه است بلکه الگویی برای آیندگان نیز به شمار می رود.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رییسی، به عنوان سید مظلومان رییس جمهور محبوبی بود که در قلب همه مردم ایران جای داشت.

وی به مردمی‌بودن آیت‌الله رییسی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان همواره در بطن جامعه و بین مردم حضور داشته و به میان مردم رفته و موجب دلگرمی آنان می‌شد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اضافه کرد: آیت‌الله رییسی نقش مهمی در مدیریت بحران‌ها در ایران داشت و به عنوان اولین رییس جمهوری است که در جلسات شورای عالی مدیریت بحران شرکت کرده و به طور فعال در مدیریت حوادث و بحران‌هایی مانند سیل و زلزله نقش داشت.

کلشی‌نژاد تاکید کرد: آیت‌الله رییسی همچنین برای خدمت‌رسانی و مدیریت شرایط در صحنه حوادث حضور پیدا می‌کرد، که این امر باعث تسکین درد حادثه دیدگان و ایجاد احساس همبستگی میان مردم و دولت می‌شد.

وی افزود: این شخصیت والامقام توانست با دولت‌های منطقه تعامل کرده و ارتباط‌های مثبتی را با کشورهای عربی برقرار کند.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رییسی همچنین به دلیل مبارزه با فساد و پیروی از ولایت فقیه، به عنوان یک شخصیت ولایی و فسادستیز مطرح بود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه یادآورشد: آیت‌الله رییسی در دورانی که متولی آستان قدس رضوی بود و در زمان خدمت در قوه قضائیه و همچنین در جایگاه ریاست جمهوری، همواره به عنوان یک مدیر متعهد و مخلص به انقلاب و مردم شناخته شده بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha