۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲:۱۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85486614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۲۲ شهید برجای گذاشت

تهران-ایرنا-حمله رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در نوار غزه ۲۲ شهید برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا به خبرگزاری «سما» فلسطین، ۱۰ تن از این شهدا در بمباران پمپ بنزین در محله «الزیتون» در شهر غزه شهید شدند.

در جریان این حمله ۲۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس این گزارش، ۴ غیرنظامی نیز در جریان حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه شهید شدند.

هشت شهید دیگر نیز در بمباران یک منزلی در پشت مدرسه «العروبه» در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.

این جنایت پیش از تازه ترین گزارش وزارت بهداشت غزه در خصوص شمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت غزه روز چهارشنبه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ هزار و ۷۰۹ نفر خبر داد.

به گزارش ایرنا، این وزارتخانه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۶۲ نفر شد و ۱۳۸ زخمی نیز برجای گذاشت.

وزارت بهداشت غزه افزود: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۵ هزار و ۷۰۹ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۹ هزار و ۹۹۰ تن اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده اند که به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.

با گذشت بیش از هفت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی در طول این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از بیش از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha