پیام تسلیت وزرای محیط زیست سازمان همکاری شانگهای در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه

تهران- ایرنا- وزرای محیط زیست کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه در سانحه هوایی را تسلیت گفته و همدردی خود را با جمهوری اسلامی ایران ابراز کردند.

به گزارش ایرنا، در پنجمین نشست وزرای محیط‌زیست کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای چهارشنبه در شهر آستانه پایتخت برگزار شد و شرکت‌کنندگان در ایننشست مراتب همدردی خود را با کشورمان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور شهید، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و سایر اعضاء هیات همراه را اعلام داشته و با دولت و ملت ایران ابراز کردند.

یرلان نیسانبایف وزیر محیط‌زیست و منابع طبیعی قزاقستان به عنوان رئیس جلسه و ژانگ مینگ دبیرکل شانگهای در ابتدای جلسه، این سانحه دردناک را تسلیت گفته و سایر سخنرانان از کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، بلاروس، پاکستان، چین، روسیه، هند و تاجیکستان نیز مراتب همدردی خود را با جمهوری اسلامی ایران در فاجعه اخیر ابراز کردند.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha