استاندار خوزستان:حضور مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت خط بطلانی بر یاوه‌گویی معاندان کشید

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: حضور حماسی و میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت همه سیاه‌نمایی‌ها و یاوه‌گویی‌های معاندان در خصوص جدایی بین مردم و حاکمیت و کاهش سرمایه اجتماعی انقلاب را نقش بر آب کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با رسانه‌ها افزود: شهید آیت الله رئیسی بر نفس خود کار کرده بود و با افرادی که اهل دنیای مادی بودند ارتباطی نداشت.

وی ادامه داد: زمانی که ایشان مسوولیت تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده گرفته بود ارتباط عمیق و صمیمانه ایشان با شهید سلیمانی بیش از گذشته شد.

حسینی محراب اظهار کرد: خوش خلقی و بی تکلفی آیت الله رئیسی همواره افراد را به خود جذب می‌کرد و این سجایای اخلاقی رمز محبوبیت این شهید بزرگوار بود.

استاندار خوزستان گفت: از اقدامات ماندگار و تاثیرگذار شهید آیت الله رئیسی قرآن به دست گرفتن و همچنین نشان دادن تصویر سردار سلیمانی در صحن سازمان ملل بعد از هتک حرمت‌های جریانات وابسته به رژیم صهیونسیتی به قرآن و همچنین توجیهات آمریکا در ترور حاج قاسم بود.

حسینی محراب افزود: پس از زلزله "اندیکا" رییس جمهور شهید به صورت مستمر، پیگیر رفع مشکلات مردم بود و همچنین در خصوص منطقه محروم "احمد فداله" و دیگر نقاط خوزستان نیز همواره نگاه ویژه‌ای داشت.

وی اضافه کرد: در میدان و پای کار بودن، فعالیت جهادی و شبانه‌روزی، ارتباط بی واسطه با مردم در همه نقاط کشور در شهرها و روستاها، یکپارچه‌سازی عرصه‌های میدان و دیپلماسی در راستای امنیت و منافع ملی و مدیریت علمی و کارآمد از خصوصیات این شهید والامقام بود.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و ایشان با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha