شهید آیت الله رئیسی، رییس جمهوری در خدمت مستضعفان بود

شیراز- ایرنا- تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: شهید آیت الله رئیسی، رییس جمهوری مردمی و در خدمت مردم به ویژه مستضعفان بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد جامع شهرک سعدی شیراز که با حضور استاندار فارس و اقشار مختلف مردم برگزار شد افزود: شهید رئیسی، خدمتگزاری خستگی ناپذیر بود و نه تنها هیچ‌ گاه در راه خدمت خسته نشد بلکه او بود که خستگی را خسته کرد.

او ادامه داد: آیت الله رئیسی خادم الرضا(ع) در مقام رییس جمهور و به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور با آقای رئیسی در دیگر مسوولیت هایی که بر عهده داشت هیچ تفاوتی نکرده بود و همان انسان بی ریا، بی تکبر، مردمی و بی غرور بود.

شهید آیت الله رئیسی، رییس جمهوری در خدمت مستضعفان بود

وی اظهار کرد: برخی با نگاه لیبرالیستی غربی خود معتقد بودند که رییس جمهور نباید زیاد به سفر کاری و استانی برود، نباید زیاد در بین مردم حاضر شود چون شان او پایین می‌آید، نباید در روستا و در بین مردم حاضر شد، نباید در زمان وقوع سیل چکمه بپوشد و به میان مردم سیل زده برود چون شان او پایین می آید اما نگاه اسلام و جمهوری اسلامی کاملا خلاف این نگاه لیبرالیستی غربی است.

شهید آیت الله رئیسی، رییس جمهوری در خدمت مستضعفان بود

کلانتری ادامه داد: ریاست جمهوری برازنده کسی است که خادم ملت و در خدمت مردم و به ویژه مستضعفان و پابرهنگان باشد.

به گزارش ایرنا بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و ایشان به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیین وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت روز گذشته با حضور جمعیت گسترده مردم ولایتمدار در استان های آذربایجان شرقی و قم و امروز نیز با حضور مردم قدرشناس پایتخت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha