پرسپولیسی‌ها به شهدای خدمت ادای احترام کردند

تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال خوزستان، با ادای احترام به شهدای خدمت و در غیاب هافبک مصدوم این تیم برگزار شد.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۶ آغاز شد و به مدت ۶۰ دقیقه و در هوایی بارانی و بهاری ادامه یافت. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی، به ترتیب سرمربی و مربی سرخ‌پوشان، در کنار سایر بازیکنان انجام شد.

پس از آن سرمربی برزیلی چند نکته تاکتیکی را برای بازیکنان تشریح کرد و مرور برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفت. سعید صادقی همچنان غایب است.

پرسپولیس فردا بعدازظهر آخرین تمرین خود را انجام می‌دهد و سپس به اردو می‌رود. سرخ‌پوشان تهرانی با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و یک اختلاف با استقلال صدرنشین فاصله دارند.

پیش از این تمرین یک ساعته، بازیکنان و اعضای تیم با چند شاخه گل، به شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه- ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط شد که در این حادثه رییس جمهور و چند نفر از همراهانش، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha