هیات‌های مذهبی اراک در سوگ شهید جمهور عزاداری کردند

اراک- ایرنا- هیات‌های مذهبی شهر اراک عصر چهارشنبه به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و همراهان به میدان شهدای این شهر آمدند و به عزاداری پرداختند.

به گزارش ایرنا،هیات های مذهبی با همراهی مردم مومن و انقلابی شهرستان اراک از میدان شهدای این شهر تا آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع)و آمنه خاتون (س)سوگواری کردند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم قدرشناسی خود را از خدمات صادقانه آیت‌الله رئیسی به عنوان شهید خدمت، در آیین تشییع پیکر این عزیز سفر کرده و همراهان ایشان نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمدعلی عبداللهی افزود: آیت‌الله رئیسی فردی خدوم، مجاهد، مجتهد و تلاشگر بود و تمام اهتمامش در طول عمر بابرکتش، توجه به مردم بود.

وی اضافه کرد: سیل جمعیت اقشار مختلف مردم کشور از مرد و زن و پیر و جوان از روز گذشته در قم و تهران، خود بیانگر محبوبیت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم با وجود این که از برخی نارسایی‌ها نگران هستند اما وقتی می‌بینند مسوولی برای آنها با جان و دل زحمت کشیده و همه تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته است برای تکریم و تعظیم ایشان کم نمی گذارند.

عبداللهی افزود: جهاد و جهادگری از ملاک‌های فضیلت در قرآن کریم است و خداوند کسانی که اهل مجاهدت باشند را برتری ویژه داده است و آیت‌الله رئیسی در مقابل دشمن صهیونیستی با اقتدار ایستاد.

وی ادامه داد: ایشان مردانه وارد میدان می‌شد و اشک‌های کارگران "هپکو، آذرآب و هفت تپه" موید کار صادقانه این مدیر خدمتگزار بود.

به گزارش ایرنا، بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایشان و تمامی همراهانشان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha