امام جمعه خواف:‌ شیوه‌های مدیریتی شهید آیت الله رئیسی الگوی مسوولان قرار گیرد

خواف- ایرنا- امام جمعه خواف گفت:‌ شیوه های مدیریتی شهید آیت الله رئیسی باید الگوی همه مسوولان در خدمت صادقانه به مردم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری عصر چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در خواف افزود:‌ این مدل مدیریتی برآمده از مکتب اسلام و امام خمینی (ره)‌ است.

وی ادامه داد:‌ شاخصه مهم مدیر انقلابی و خدمتگزار واقعی و دغدغه مند برای خدمت به مردم و جامعه، شهید آیت الله رئیسی است.

امام جمعه خواف گفت:‌ شهید آیت الله رئیسی به عنوان یک مسوول در تاریخ انقلاب اسلامی همواره دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشت و برای خدمت به آنان روز و شب و تعطیل و غیر تعطیل نمی شناخت و با روحیه جهادی از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به جامعه دریغ نمی کرد.

مظاهری افزود:‌ شهید آیت الله رئیسی هیچ شان و جایگاهی برای خود قائل نبود و همواره خود را یک طلبه ساده می دانست و امروز یکایک افراد مختلف جامعه از خدمات این رییس جمهور خستگی ناپذیر به نیکی یاد می کنند.

وی ادامه داد:‌ امروز ملت ایران در فراق شهید آیت الله رئیسی و از دست دادن مدیری انقلابی و خدمتگزار داغدار و عزادارند.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha