حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت بیانگر استمرار راه شهادت است 

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با حضور در منزل شهید «سید مهدی موسوی» رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید، ضمن تفقد از خانواده معظم شهید گفت: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت بیانگر آن است راه شهادت در کشور استمرار دارد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز چهارشنبه دوم خرداد 1403 پس از حضور در مراسم باشکوه تشییع و اقامه نماز بر ابدان مطهر شهدای خدمت، در منزل سردار شهید «سید مهدی موسوی» رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید حضور یافت و ضمن تفقد از خانواده معظم شهید، شهادت آن پاسدار مجاهد که در معیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر کشورمان به فیض شهادت نائل شدند را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس قوه قضاییه در حضور خانواده شهید موسوی، شهادت را عطیه‌ای الهی دانست که نصیب برگزیدگان می‌شود و تصریح کرد: پاسداران عزیز و سلحشور شبانه‌روز و در شرایط مختلف و بعضاً طاقت‌فرسا، مجاهدانه مشغول خدمت به اسلام و مسلمین هستند و شهادت برترین اجر و پاداش برای این مجاهدان مخلص است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران، بیانگر آن است که مردم ما قدردان مجاهدت‌ها و خدمات آن عزیزان هستند و راه شهادت در کشور ما استمرار دارد.

بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی روی رودخانه ارس در مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، در محدوده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود سقوط کرد.

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سه نفر کادر پروازی، دیگر سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که همگی به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha