جانشین سپاه فجر فارس: شهید آیت الله رییسی خود را وقت خدمت به مردم کرد

شیراز- ایرنا- جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: : خادم الرضا شهید آیت الله رییسی با تلاش، مجاهدت و اخلاص تمام عمر مبارک خود را وقف خدمت به مردم کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم جمالی، روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد جامع ملابرات شهرستان کازرون، خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های خاص شهید رییسی دانست و افزود: اخلاص، پاک دستی، دلسوزی و اعتقاد به مردم از دیگر ویژگی‌های آن شهید والامقام بود.

وی ادامه داد: خدمات بزرگ رییس جمهور شهیدمان را نباید فراموش کرد، وی در شرایطی سخت دولت را به دست گرفت ولی با تلاش و پشتکار امید را به کشور بازگرداند.

او اظهار کرد: شهید رییسی خادم الرضای واقعی و درد کشیده بود و هیچ نقطه سیاهی در پرونده مسوولیتی او دیده نمی شود.

جانشین سپاه فجر فارس: شهید آیت الله رییسی خود را وقت خدمت به مردم کرد

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفـت: گوهر نایاب و کم یابی را از دست داده‌ایم، کسی که کشور را روز به روز قدرتمندتر کرد و در جهت حل مشکلات بی وقفه و خستگی ناپذیر پیش رفت.

سردار جمالی افزود: خداوند چنین تقدیر کرد که خادم مردم از بین ملت برود و بدانیم که به مقام‌ شهادت رسیدن ، خاص اولیا الله است.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیین وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت روز گذشته با حضور جمعیت گسترده مردم ولایتمدار در استان های آذربایجان شرقی و قم و امروز نیز با حضور مردم قدرشناس پایتخت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha