۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85486380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بکام: هنوز باورم نمی‌شود که مسی در آمریکا بازی می‌کند

تهران- ایرنا- مالک باشگاه اینترمیامی اعتراف کرد که با گذشت نزدیک به یک سال از حضور فوق‌ستاره آرژانتینی، هنوز نمی‌تواند باور کند که او با رد دلارهای نفتی عربستانی راهی MLS شده است.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، نزدیک به یک سال از حضور لیونل مسی در لیگ آمریکا و باشگاه اینترمیامی می‌گذرد. او تیرماه سال گذشته در شرایطی که یک پیشنهاد فوق نجومی از الهلال عربستان داشت، راهی لیگ MLS آمریکا شد و در دومین فصل حضورش در اینترمیامی، این تیم را در حال حاضر در صدر جدول مسابقات نشانده است.

دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی، در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که هنوز باورش نمی‌شود که مسی در تیمش و لیگ آمریکا توپ می‌زند.

بکام در مصاحبه با پادکست SmartLessبا اشاره به اینکه باور نمی‌کرد که مسی، پیشنهاد تیم‌های عربستانی را رد کند، گفت: چشم‌انداز من از روز اول حضور بازیکن بزرگی مانند مسی در میامی بود. این یک رویا برای من بود. هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم. هر بار که یک نفر برمی‌گردد و به من می‌گوید که مسی را در تیم داری، یک اتفاق سورئال است. اینکه بگوییم ما احتمالا بهترین بازیکن تاریخ را در تیم‌مان داریم و او در میامی و MLS بازی می‌کند، باورنکردنی است.

فوق‌ستاره انگلیسی فوتبال دنیا در این گفت‌وگو عنوان کرد که پروسه آمدن مسی به اینترمیامی، ۵ ساله بوده است. بکهام یادآور شد: چهار پنج سال قبل از آمدن او، این روند را شروع کردیم. به هتل پدرش رفتم و گفتم می‌خواهم با پسرت قرارداد ببندم، می‌دانم که او الان نمی‌آید، اما یک زمانی می‌خواهم او را به میامی بیاورید.

بکام تصور می‌کرد مسی هم مانند رونالدو به دلارهای نفتی تیم‌های عربستان بله خواهد گفت اما این اتفاق رخ نداد. بکام در این باره تصریح کرد : بسیاری از بازیکنان در آن زمان می‌خواستند به عربستان بروند و او مشخصاً پیشنهادات زیادی روی میز داشت. مسی بسیار باهوش است و فرصت‌هایی که در آمریکا برای کارهای اقتصادی و زندگی وجود دارد را می‌دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha