آیت الله رئیسی راه شهید سلیمانی را ادامه داد/ آیین تشییع شهدای خدمت باشکوه و دشمن شکن بود

تهران- ایرنا- رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آیت‌الله رئیسی شهید خدمت بود، در مراسم تشییع پیکر ایشان در سه استان شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن همه مردم از همه اقشار و سلیقه‌های مختلف بودیم.

آیت‌الله «محمود رجبی» در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا اظهار کرد: بحمدالله مردم فهیم و انقلابی ما قدر مسئولان صادق و خدمتگزار خود را می‌دانند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی شهید خدمت بود، در مراسم تشییع پیکر ایشان در سه استان شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن همه مردم از همه اقشار و سلیقه‌های مختلف بودیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: ما همچنین شاهد بودیم که همه اقشار از روی عشق در مراسم تشییع حضور پیدا کرده بودند و بسیاری از آنها در فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اشک می‌ریختند.

آیت‌الله رجبی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی عشق به مردم و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانست و منصب‌ها و موقعیت‌ها برای ایشان منصب نبود بلکه مسئولیت بود.

وی بیان کرد: ایشان خود را خدمتگزار مردم می‌دانست پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، ولایتمدار و عاشق مردم بود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: مردم هم قدردان مسئولانی که دنبال جاه و مقام نبوده و با مردم و خداوند متعال صداقت و صفای باطن دارد، هستند.

آیت‌الله رجبی اضافه کرد: انصافاً یادآور تشییع جنازه شهید عزیزمان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر زنده شد و نشان داد که ملت ما در وفاداری به نظام، رهبری، ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی و حمایت از مسئولان دلسوز و صادق خودشان از هیچ چیز فروگذار نمی‌کنند و راه روشنی را که امام(ره) پیش روی ما گذاشته ادامه می‌دهند.

ادامه دادن راه شهید حاج قاسم از ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله رئیسی بود

وی ادامه داد: بدون شک یکی از دغدغه‌های جدی رئیس جمهور شهیدمان، دفاع از جبهه مقاومت و محرومین جهان و به‌خصوص مردم فلسطین و غزه بود و در این عرصه آنچه در توان داشت انجام می‌داد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: بنابراین می‌توان گفت که یکی از ویژگی‌های ایشان ادامه دادن راه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

آیت‌الله رجبی عنوان کرد: ما دیدیم همان لطفی که حاج قاسم شهید به همه اقشار مردم و خانواده‌های شهدا و به جبهه مقاومت داشت و همانگونه که پشتیبانی و حضور خود را در این عرصه‌ها نشان داد مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی هم اینگونه بود و به همین دلیل هم مردم استقبالی که از سردار سلیمانی کردند در اینجا نمونه دیگری از آن را آفریدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha