امام جمعه جوین خراسان: آیت‌الله شهید رئیسی عظمت قرآن را به جهانیان شناساند

سبزوار- ایرنا - امام جمعه شهرستان جوین در غرب خراسان رضوی گفت:‌ شهید خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هنگام سخنرانی خود در سازمان ملل، با بر دست گرفتن قرآن کریم، عظمت این کتاب آسمانی را به جهانیان گوشزد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین بوژمهرانی روز چهارشنبه در آیین سوگواری شهیدان خدمت در مدرسه علمیه امام خامنه ای جوین اظهار کرد:‌ این درست در شرایطی بود که در اروپا توسط بعضی کشیشان مزدور و دیگر دون‌صفتان به کتاب مقدس مسلمانان اهانت می شد.

وی افزود:‌ این شهید بزرگوار همچنین در زمانی که دشمن مستکبر حتی انتشار تصویر سردار شهید سلیمانی را در فضای مجازی زیر کنترل خود ممنوع کرده است، در اقدامی تحسین برانگیز تصویر سردار دلها را در سازمان ملل روی دست گرفت.

امام جمعه جوین خراسان: آیت‌الله شهید رئیسی عظمت قرآن را به جهانیان شناساند

امام جمعه جوین در این مراسم با تسلیت مصیبت سنگین شهادت رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار آیت الله سیدابراهیم رئیسی، به پروژه نفوذ در طول تاریخ پرداخت و مسوولان را به مواظبت و مراقبت نسبت به اعمال نفوذ دشمن در بدنه نظام و دولت توصیه کرد.

تلاوت قرآن کریم،‌ مداحی و عزاداری و سوگواری از دیگر برنامه های این مراسم بود..

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha