حضور رئیس‌جمهوری قرقیزستان در سفارت ایران/ رئیسی فرزند وفادار کشورش بود

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهوری قرقیزستان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، با حضور در سفارت ایران در بیشکک ، ضمن اهدای گل، با مردم و دولت ایران ابراز همدردی کرد و گفت: رئیسی فرزند وفادار کشورش بود که زندگی خود را وقف خدمت به میهن کرد.

به گزارش ایرنا از اکی پرس،صدیر جپاروف رئیس‌جمهوری قرقیزستان امروز چهارشنبه (دوم خرداد) با حضور در محل سفارت ایران در بیشکک با تقدیم دسته گل، دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهوری و وزیر خارجه کشورمان را امضاء کرد.

وی ضمن ابراز تسلیت جان‌باختن رئیس جمهوری و همراهان، اظهار داشت: رئیسی فرزند وفادار کشورش بود که زندگی خود را وقف خدمت به میهن کرد.

توکایف همچنین از تلاش رئیسی در تقویت روابط دو جانبه تمجید کرد.

حضور رئیس‌جمهوری قرقیزستان در سفارت ایران/ رئیسی فرزند وفادار کشورش بود

به گزارش ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha