۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85486111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روایت رییس کل دادگستری گلستان از توجه شهید رییسی به نماز اول وقت

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان به اهتمام ویژه شهید رئیسی برای اقامه نماز اول وقت اشاره کرد و گفت: توجه آیت‌الله رئیسی به نماز اول وقت به حدی بود که اگر جلسه‌ای در اتاق ایشان در حال برگزاری بود در نماز جماعت شرکت می‌کرد و گاهی این کار را با حضور مهمانان ارشد انجام می‌داد.

به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی روز چهارشنبه در جمع مردم گرگان اظهار کرد: حدود ۶ ماه در قوه قضائیه به عنوان مشاور در خدمت آیت‌الله رئیسی بودم و در این مدت هر روز از نزدیک با ایشان ارتباط داشتم.

وی با بیان اینکه تواضع و مردمی‌بودن شهید رئیسی قدرشناسی مردم را به همراه داشت، افزود: رئیس جمهور شهید فوق‌العاده متواضع و مردمی بود و مردمی بودن برجسته‌ترین ویژگی ایشان به شمار می‌رفت.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهید رئیسی هنگام سرکشی از نقاط محروم دیدار و گفتگو با مردم عادی بود، تصریح کرد: خداوند می‌خواست به او عزت ابدی در قامت ریاست جمهوری بدهد او حالا پس از شهادت برای همیشه رییس جمهور مردم ایران خواهد ماند و این پاداش صداقت و اخلاص آیت‌الله رییسی بود.

آسیابی، شهید رییسی را ذوب و محو در ولایت بود و یک سرباز مخلص دانست و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این شهید والامقام به معنای واقعی کلمه خستگی‌ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی و اخلاق‌مداری شهید رییسی بارز بود، خاطرنشان کرد: او در مناظرات ریاست جمهور مقابل تهمت‌ها و بی‌مهری‌ها متانت و نجابت به خرج داد که نشانه تقوا و ایمان بالای ایشان بود.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شهید میدان رزم و شهید رییسی شهید میدان خدمت شد، یادآور شد: شهادت حین خدمت توفیق می‌خواهد و آیت‌الله رئیسی به واسطه اخلاص به این مقام دست پیدا کرد.

آسیابی به دغدغه‌ شهید رئیسی نسبت به پروژه پتروشیمی گلستان و پایان دادن به بلاتکلیفی چندین ساله این پروژه اشاره کرد و توضیح داد: ایشان در سفر استانی به گلستان، هنگام ترک استان گفتند «آقای آسیایی من می‌دانم که شما می‌توانید مشکل پتروشیمی را حل کنید» و من به ایشان قول دادم این مشکل را حل می‌کنم اما از ایشان درخواست کردم پس از حل این مشکل انتخاب سرمایه‌گذار با شخص شما باشد که ایشان هم پذیرفتند و موقع انتخاب سرمایه‌گذار کاملا به این نکته توجه داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی قول‌های شفاهی در سفرهای استانی را فراموش نمی‌کردند و برای پیشرفت استان دغدغه داشتند، بیان کرد: پتروشیمی گلستان اتفاق بزرگی بود که به واسطه سفرهای استانی رئیس جمهور شهید محقق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha