مازندران سوگوار و سیاه‌پوش شهدای خدمت

ساری- ایرنا- مردم ولایتمدار مازندران در ماتم رئیس جمهور و شهدای خدمت سوگوار و داغدار هستند.

به گزارش ایرنا، مازندران در سوگ و ماتم آیت الله شهید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهشان داغدار است و آیین‌های مختلف عزاداری از روزهای گذشته تاکنون در مناطق مختلف استان برپا شده است.

مراسم سوگواری امام رضایی‌ها برای شهدای خدمت و رئیس جمهور محبوب و مردمی ایرانی اسلامی نیز با اجتماع پرشور عزاداران در شهرهای مختلف مازندران برپا شده است.

بسیاری از مردم مازندران روز گذشته برای شرکت در مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای خدمت روانه پایتخت شدند وامروز نیز در آئین تشییع و بدرقه شهدای خدمت در تهران حضور یافتند.

علاوه براین برای امروز چهارشنبه در مناطق مختلف مازندران آئین‌های سوگواری و عزاداری پیش بینی شده است.

مازندران سوگوار و سیاه‌پوش شهدای خدمت

اکنون مازندران سراسر غرق در ماتم است و بیرق های عزادری با عکس های دکتر رئیسی و همراهانش درهم آمیختند و نماد جدیدی در فصل های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برقرار شد.

امام خامنه ای، این استوانه صبور و پیر فرزانه انقلاب اسلامی در غم از دست دادن دکتر رئیسی و یارانش عزادار است.

کبوتران عاشق و یاران ولی امر مسلمین در سراسر جهان در از دست دادن این شهدای خدمت غمگین اند و با عزاداری و مرثیه خوانی یادش را گرامی می دارند.

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به همراه هفت نفر دیگر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مازندران سوگوار و سیاه‌پوش شهدای خدمت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha