اقدام عجیب مصری‌ها علیه لیورپول؛ صلاح را می‌خواهیم

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال مصر در نظر دارد تا برای حضور قدرتمند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ستاره باشگاه لیورپول را در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در تابستان پیش رو فرانسه و شهر پاریس میزبان بازی‌های المپیک خواهد بود.

یکی مهیج‌ترین و حساس‌ترین مسابقات المپیک تابستانی، مسابقات فوتبال است که کشورهای صاحب فوتبال از جمله میزبان این رقابت‌ها به دنبال حضور پرقدرت هستند. از همین رو فرانسوی‌ها در تلاش هستند تا بعد از رقابت‌های یورو برای حضور هرچه بهتر در این مسابقات کیلیان ام‌باپه را در المپیک در ترکیب تیم فوتبال المپیکی خود داشته باشند.

حال نشریات انگلیسی در خبری اعلام کردند که فدراسیون فوتبال مصر نیز در اقدامی مشابه در تلاش است تا محمد صلاح کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور را با خود به مسابقات المپیک ببرد و این موضوع را به باشگاه لیورپول اطلاع داده است. اگر صلاح بخواهد در این مسابقات شرکت کند ستاره لیورپول تور پیش فصل آمریکا را از دست خواهد داد و این موضوعی‌ است که باشگاه انگلیسی به شدت با آن مشکل دارد و بعید است با جدایی ستاره خود موافقت کند.

مسابقات فوتبال در بازی‌های المپیک در رده سنی زیر ۲۳ سال برگزار می‌شود و هر تیم می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال نیز در ترکیب خود داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha