جاجرودی ها همزمان با مردم سراسر کشور در ماتم شهدای خدمت گریستند +فیلم

پردیس- ایرنا- شهروندان جاجرودی در مراسم سوگواری رئیس جمهور محبوب و مردمی و شهدای خدمت همزمان با سراسر کشور اشک ماتم ریختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مومنان ونماز گزاران در مسجدالهادی شهر سعیدآباد جاجرود میزبان عزداران رئیس جمهور مردمی و محبوب و شهدای راه خدمت بودند.

محمدی یکی از سوگواران این مراسم با بغض و اندوه به خبرنگار ایرنا گفت: از شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی متاثر شدیم، ایشان مانند پدر ما بودند و زحمات زیادی کشیدند و در نبود سردار سلیمانی دلمان به وجود و حضور سید جلیل القدر خوش بود اما پدر و پناه خود را از دست دادیم.


علوی سوگوار دیگری گفت: حضرت آیت الله رئیسی انسان وارسته ای بودند و سوگ ایشان دل همه مردم ایران را به درد آورده است ، خداوند به خانواده آنان و مردم ایران صبر بدهد، آیت الله رئیسی یکی از انسان های وارسته بودندکه در راه خدمت به مردم شبانه روزی تلاش می کردند تا مردم در آرامش و رفاه بیشتری باشند و کمتر سختی بکشند.

مردم شهید دوست و ولایتمدارسعید آباد جاجرود همراه با محسن قضاتلو فرماندار شهرستان ومعاونان وی،حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در مسجد الهادی(ع) هم نوا با عموم شهروندان ایران اسلامی در سوگ این شهیدان گرانقدر گریستند.


به گزارش ایرنا، بعدازظهر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.


از جمله سرنشینان این بالگرد، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، آیت‌الله «آل هاشم» امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی بودند.
در جریان این حادثه همه سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha