جذب سرمایه‌گذار دارای اهلیت برای اجرای طرح گردشگری در میانکاله
پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله/ زمستان ۱۴۰۲

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: جذب سرمایه‌گذار در سطح ملی، دارای اهلیت و مقید به مسائل زیست محیطی برای اجرای طرح گردشگری در میانکاله در اولویت قرار گیرد.

یوسف نوری روز چهارشنبه در بازدید از تالاب میانکاله افزود: توجه به سرمایه گذار و توجیه طرح در میانکاله مهم است تا براساس ضوابط محیط زیست و میراث فرهنگی برنامه ارائه شود.
استاندار مازندران اضافه کرد: تمرکز طرح ها باید با حضور محیط بان باشد چراکه میانکاله ذخیره گاه بزرگی است و باید زون گردشگری و تفریحی به درستی براساس ظرفیت ها در نظر گرفته شود.

نوری اضافه کرد: با توجه به موقعیت گردشگری شبه جزیره میانکاله طرح ویژه طبیعت گردی و گردشگری باید متناسب با این زیست بوم منحصر به‌فرد جهانی تهیه و اجرایی شود.

جذب سرمایه‌گذار دارای اهلیت برای اجرای طرح گردشگری در میانکاله

استاندار مازندران تصریح کرد: استفاده از توان‌ و ظرفیت و رویکرد مردم و سرمایه گذار دارای اهلیت مهم است که باید در طرح گردشگری مورد توجه باشد.

زیستگاه بین‌المللی میانکاله با ۶۸ هزار هکتار مساحت از دهستان میانکاله در شهرستان بهشهر تا آشوراده در استان گلستان گسترده است.

این تالاب که در دل شبه جزیره میانکاله واقع شده، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی به ویژه مواد غذایی مهم‌ترین زیستگاه بیش از ۳۲۰ گونه پرنده مهاجر و بومی و ۱۸۰ گونه گیاه به شمار می‌رود.

جذب سرمایه‌گذار دارای اهلیت برای اجرای طرح گردشگری در میانکاله

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha