فعالان اقتصادی خراسان رضوی یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند

مشهد -ایرنا- فعالان و مدیران اقتصادی خراسان رضوی در آیین ترحیم شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش در سانحه هوایی، در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان شرکت کرده و یاد این شهدای خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، این آیین با سوگواری و ختم قرآن برای شهید خدمت دکتر سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان روز چهارشنبه با حضور مدیران دولتی و مدیران تشکل‌های بخش خصوصی و فعالان حوزه تولید و تجارت استان همراه بود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این آیین شهادت رییس جمهور جهادی و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد و حین انجام وظیفه برای مردم را تسلیت گفت.

امیررضا رجبی اظهار کرد: این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرد.

وی افزود: نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار آیت الله رییسی در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده‌ ایران اسلامی قرار داده است.

در این آیین حجت‌الاسلام و المسلمین راشد یزدی استاد اخلاق، خطیب برجسته کشوری و استاد حوزه علمیه خراسان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha