۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85485919
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل است

قزوین - ایرنا - رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: تمامی برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و جمعی از همراهان ایشان در استان قزوین لغو و تعطیل است.

حسین برجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نوع شهادت رییس جمهور و فضای حاکم بر کشور به شکلی است که به سمت الگوسازی پیش می رود و مسوولان کشوری و استانی باید اخلاق، رفتار و منش رییس جمهور و نوع کار و سیاست گذاری هایی که در داخل کشور و عرصه بین المللی داشتند را به عنوان یک الگوی مناسب از ساده زیستی، مبارزه با فساد و خستگی ناپذیری به کار گیرند تا کشور در مسیر بهتری حرکت کند.

وی ادامه داد: چند برنامه شاد و هیجانی به مناسبت روز میلاد امام رضا (ع) از جمله شب خاطره رزمندگان در قزوین پیش بینی شده بود که همگی لغو و تعطیل شدند و براساس ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری کشور، اجرای نمایش در فرهنگسراها و خانه تئاتر شهر نیز تعطیل شدند.

برجی ادامه داد: متناسب با ایام عزای عمومی و شهادت رییس جمهور و همرانشان، طراحی های شهری متناسب با این ایام و تبیین رفتار رییس جمهور و هیات همراه صورت گرفت و بنرهای تسلیت در سطح استان به متراژ ۵۰۰ متر مربع چاپ و پرچم و ریسه های سیاه در کل سطح شهر قزوین نصب و پرچم بزرگی نیز در میدان حسن نصرالله با بیش از ۱۰۰ متر مربع نصب شد.

به گفته این مسوول، چند ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر قزوین مستقر شدند و یک هزار پوستر نیز برای نصب در اماکن عمومی، وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی ها، اتوبوس ها و مساجد سطح شهر توزیع شد.

رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پیامک های تسلیت نیز در سازمان شهرداری و دیگر دستگاه های اداری نیز ارسال شد و برنامه های دیگری نیز برای صباح مزار، سوم و هفتم این شهیدان بزرگوار در حال برنامه ریزی و دستور کار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha