۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85485905
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهید آیت الله رییسی الگوی مردم داری و خدمتگزاری بود

قزوین - ایرنا - مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در امور شهرستان ها گفت: الگوی اخلاق مداری، مردم داری، خدمتگزاری و خستگی ناپذیری از ویژگی های خاص شهید رییسی بود که امیدواریم الگویی باشد برای مدیرانی که گام در راه خدمت رسانی به مردم گذاشته اند.

حجت الاسلام علی رمضانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: امیدواریم مدیران دستگاه های اجرایی در راه خدمت و با الگوپذیری از رییس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی به نوعی ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشند و پای نظام و آرمان های امام و انقلاب بایستند.

وی افزود: امیدوارم که مسوولان هم بیشتر همین الگو و رویه را در دستور کار خود قرار دهند، چرا که ما این مرام خستگی ناپذیری، مردم داری و اخلاق مداری را از اهل بیت (ع) داریم که باید الگویی برای همه ما باشد و امیدوارم مزد زحمات همه ما هم در نهایت شهادت باشد.

حجت الاسلام رمضانی ضمن تسلیت به مناسبت ضایعه شهادت رییس دولت سیزدهم و همراهان ایشان را که ضایعه ای سنگین و دردناک برای نظام مقدس اسلامی بود، ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیران متدین و متدبر در میدان کار این اتفاق ناگوار برای نظام جمهوری اسلامی جبران شود.

وی اظهار کرد: شنبه هفته آینده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم یادبودی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قزوین برگزار خواهد شد که علاوه بر تلاوت قرآن کریم و در قالب سخنرانی به تبیین آداب شخصیتی شهید سیدابراهیم رییسی و خدمات انجام شده در طول مدت زمان ریاست جمهوری این شهید پرداخته خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: در تمامی شهرستان های استان در حوزه های فرهنگی و هنری از مسوولان خواسته شده تا مردم را تشویق به وحدت و حضور در مراسم های یادبود این شهید والامقام کنند و در ضمن برگزاری مسابقات کتابخوانی، ساخت سازه های فرهنگی، مسابقات قرآنی و کارگاه های های مختلف هنری، شعرخوانی و خوشنویسی درباره خدمات دولت سیزدهم در دستور کار این اداره کل نیز قرار دارد.

به گفته وی، امیدواریم در اجرای این برنامه ها آحاد مردم مشارکت جدی و فعالی داشته باشند تا در این فضای غم و ماتم حاکم بر جامعه، وحدت رویه نیز ایجاد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha