اثر خاص شهادت آیت الله رئیسی در تداوم مسیر خدمتگذاری قوا تجلی می‌یابد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اثر خاص شهادت آیت الله رئیسی در درجه اول متوجه خادمان مردم در سه قوه است که چگونه باید مسیر و مکتب او را ادامه دهند.

جواد کریمی قدوسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان او، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ویژگی های آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: از ویژگی‌های خاص او این بود که در سال‌های قبل از مسئولیت وی، بسیاری از فضایل مربوط به حکمرانی و حکمرانان کم رنگ شده بود و تقریبا بخشی از اخلاق حکمرانی در قوه مجریه از نهاد و تفکر امامت، به سمت فخرفروشی به ملت گرایش یافت!

وی افزود: آقای رئیسی در نقطه‌ای از تاریخ چنین مسئولیتی را بر عهده گرفت و در دوره ریاست جمهوری توانست بسیاری از فضایل انقلاب را به مردم برگردانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه به دلیل عدم موفقیت‌ها در سبک، شیوه و روشی که در مذاکرات برجام وجود داشت تقریبا مردم ناامید شده بودند و نگاهی توام با امید به آینده نداشتند، اظهار کرد: در چنین شرایطی او به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد و در این زمان بخش زیادی از اعتماد مردم به جایگاه دین و دینداری در حکمرانی برگشت.

کریمی قدوسی تصریح کرد: شهادت آیت الله رئیسی مابقی نابسامانی‌ها را به سامان می‌رساند و ما روزهای درخشانی را خواهیم دید.

وی با اشاره به پیام اصلی شهادت آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان، گفت: من یک هفته قبل در خدمت آقای امیرعبداللهیان بودم و خدمتشان عرض کردم که دوران شما، طلایی‌ترین دوران وزارت امور خارجه است، زیرا در مقطعی وزیر خارجه شدید که حماسه بزرگ جهانی «طوفان‌الاقصی» به وقوع پیوست و شما در عرصه سیاست خارجی مانند حاج قاسم سلیمانی عمل کردید.

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: اثر خاص شهادت آیت الله رئیسی در درجه اول متوجه خادمان مردم در سه قوه است که چگونه باید مسیر و مکتب او را ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha