استاندار سیستان و بلوچستان: رییس‌جمهور شهید، با تمام وجود برای مردم تلاش می‌کرد

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر کار و تلاش شبانه‌روزی مسوولان برای رفع مشکلات مردم، گفت: رییس جمهور شهید، آیت الله رییسی با تمام وجود خود برای مردم تلاش می‌کرد و با ارتباط درست با سایر کشورها همواره اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به قدرت‌های جهانی یادآور می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز چهارشنبه در نشست با مدیران سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان انقلابی ایشان، اظهار کرد: آیت الله رییسی به‌عنوان یک رییس جمهور متدین و انقلابی تمام عمر خود را وقف خدمت به مردم کرد.
وی افزود: غم شهادت رییس جمهور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی سینه همه ما را سوزاند، اما باید به یاد داشته باشیم که راه و منش این عزیزان را سرلوحه کار خود و خدمت به مردم قرار دهیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد:‌ شهید آیت الله رییسی خالصانه تلاش کرد و در نهایت نیز پاداش عمل خود یعنی شهادت را از خداوند هدیه گرفت.
وی خاطرنشان کرد: عمر همه ما در دنیا محدود است، بنابراین در این مدت محدود زندگی؛ برای رضایت الهی و خدمت به مردم بکوشید.
کرمی ادامه داد: باید راه شهید آیت الله رییسی را ادامه دهیم و راه این شهید تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در جهت رفاه مردم است.
وی تاکید کرد: اگر یک واحد تولیدی تعطیل شد، مقصر اصلی دانشگاه است، چرا که نوآوری و پشتیبانی علمی عامل حیات واحدهای تولیدی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha