نخستین یادواره ۲۴ شهید آزاده استان یزد برگزار می‌شود

یزد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: اولین یادواره ۲۴ آزاده شهید استان که در زمان دوران هشت سال دفاع مقدس و اسارت در زندان‌های عراق به شهادت رسیدند تحت عنوان " شهدای غریب " برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام " عباس زارع " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این یادواره با همکاری مردم و مسئولان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در مردادماه امسال در فضایی معنوی و باشکوه برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: برای برگزاری یادواره شهدای آزاده، کمیته‌های مختلف با همراهی گروه‌های مردمی و ادارات و نهادها تشکیل که در آینده برای آشنایی مردم و نحوه همکاری در انجام آن اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای غریب یا همان آزادگان سرفراز که در زندان‌های بعثی به شهادت رسیدند یک رسالت مهم ملی و انقلابی است و به امید خدا همگام با ورود آزادگان در ماه مرداد در آیین باشکوه انجام آن را برنامه‌ریزی کردیم.

زارع یاد و خاطره شهدای سوم خرداد سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر و همچنین شهادت رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه را گرامی داشت و گفت: برگزاری یادواره‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و موجب شکست اهداف نظامی، فرهنگی و اقتصادی استکبار است.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha