۲ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85485747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: رئیس‌جمهور شهید احیاگر خدمت جهادی بود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: شهید آیت الله رئیسی، احیاگر خدمت جهادی در دهه پنجم انقلاب اسلامی، امین ملت و معتمد رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه سه‌شنبه در مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در مسجد جامع قروه، اظهار کرد: آیت الله رئیسی با منش اخلاقی، اقتدار انقلابی و اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب در برابر استکبار، محکم و سرسخت و با مردم محروم در اوج فروتنی و انعطاف بود.

وی افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی چندین دولت را تجربه کردیم و مسئولان زیادی آمدند و رفتند اما آنچه که باعث می‌شود امروز حسرت بزرگی در دل ملت ایران شکل بگیرد، این است که شخصیتی را از دست دادیم که از هر جهت یک مدیر ارشد در تراز انقلاب اسلامی بود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی مدیری بود که اسلام امروز به آن نیاز دارد، ادامه داد: برای نخستین بار در کشورهای منطقه از یک تا سه روز در شهادت او عزای عمومی اعلام شد که نشان از جایگاه آن شهید گرانقدر بین دولت‌ها و ملت‌ها دارد.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهید جمهور با اعتقاد راسخ مشکلات برجای مانده از قبل را اصلاح کرد، گفت: آیت الله رئیسی با منش اخلاقی، اقتدار انقلابی و اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب، نقایص گذشتگان را اصلاح کرد و خود تبدیل به یک چهره بین المللی و نماد صلح و برادری شد.

استاندار کردستان: رئیس‌جمهور شهید احیاگر خدمت جهادی بود

وی یادآور شد: آنچه امروز باعث شده منتقدان و مخالفان سیاسی وی، لب به توصیف سجایای این مرد بزرگ بگشایند، ویژگی‌های بارز شخصیتی آن شهید بود؛ کسی که برای خود شانی جز سربازی رهبری و نوکری مردم قائل نبود.

استاندار کردستان اظهار کرد: رهبری از همه دولت‌ها حمایت اما از این دولت تمجید هم کردند، چرا که دولت سیزدهم جز در مسیر منافع کشور و مردم قدم برنداشت.

زارعی کوشا افزود: رهبر انقلاب می‌دانستند اگر منتخب مردم در عرصه بین‌الملل به مذاکره می‌نشیند، در اوج اعتماد به نفس انقلابی و حافظ منافع مردم، ملت و امت اسلامی بودند.

به گفته وی، آنچه اشک را بر چشمان ملت ایران جاری کرده و از عراق و لبنان گرفته تا سوریه، یمن و افغانستان عزادار و داغدار شهادت آیت الله رئیسی هستند، رفتار و منش اسلامی و اخلاقی آن شهید بزرگوار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha