شهید جمهور در انجام وظیفه شب و روز نمی‌شناخت

کرمان- ایرنا- دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه رییس جمهور شهید همواره خستگی ناپذیر، مخلص، قانع و بی‌ادعا بود گفت: این شهید بزرگوار در مسئولیت‌پذیری جز رضایت خدا، انجام وظیفه و تبعیت از ولی‌فقیه زمان به هیچ چیز فکرد نمی‌کرد و در انجام وظیفه شب و روز نمی‌شناخت.

سید حسین صابری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک ۴۰ سال است که از دور و نزدیک آیت الله رییسی را می‌شناختم؛ او انسانی آزاده، خداترس، عدالتخواه و عدالت‌پرور بود.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار مدیری حق‌طلب و مدبر، شجاع، جدی و دارای پشتکار، مردم‌دوست، مردم‌محور و مردم‌دار بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: این شهید بزرگوار همیشه در بین مردم بود در دوران تولیت استان قدس بارها در طول شبانه روز ایشان را در جای جای حرم بین زائران می‌دیدیم.
وی ادامه داد: آیت الله رییسی در تصمیم گیری اهل مشورت و توکل به خدا بود و در اجرای عمل نیز قاطع و پیگیر اقدام می کرد.

صابری اظهارداشت: این شهید بزرگوار زمان‌شناس، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز بود و به معنای واقعی مردمی و خدمتگزار عمل می‌کرد.

سید حسین صابری

وی گفت: شهید جمهور به معنی واقعی خادم الرضا بود و در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید تا اینکه در راه خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمد و چراغ راه آیندگان شد.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تاکید کرد: اینک وظیفه دیگران و اعضای دولت در سراسر ایران اسلامی این است که با تمام توان راه او را ادامه دهند و پرچم حق خواهی،حق طلبی، کار و تلاش را همچنان در اهتزاز نگه دارند.

آیت الله رییسی خادم‌الرضا (ع) هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha