شهید آیت الله رئیسی خود را وقف نظام، انقلاب و مردم کرد

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی خود را وقف نظام، انقلاب و مردم کرد، گفت: مکتب رئیسی باید برای مردم دنیا تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در اجتماع باشکوه مردم ایلام که در سوگ شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار شد، افزود: شهید جمهور و خادم مردم، با درس‌های بزرگ امامین انقلاب و بهره گیری از روحیه جهادی حاج قاسم به میدان خدمت آمد و مظلومانه همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر از میان مردم پر کشید.

وی با اشاره به برجستگی های اخلاقی و شاخص های شخصیت بزرگ آیت الله رئیسی، افزود: سال‌ها طول می‌کشید تا مردم شخصیت این عالم بزرگ را بشناسند اما خدا خواست که پس از شهادت این خدمتگزار صدیق، شخصیت او در ایران و عالم همه‌گیر و فراگیر شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: این شخصیت بزرگ در هر مسیر و جایگاهی که قرار داشت، عالمانه و آگاهانه و در راه رضای خدا و خدمت به مردم، قدم بر می‌داشت و خود را وقف انقلاب و نظام کرده بود.

شاکرمی گفت: شهید و خادم جمهور با گفتمان امام رضا(ع) برای خدمت آمده بود و با تلاش‌های شبانه‌ روزی خود، ایران اسلامی را به قله‌های پیروزی رساند و با دیپلماسی عزتمندانه، امروز ایران اسلامی حرف های زیادی برای گفتن در دنیا دارد و چشم مظلومان و آزادیخواهان جهان به ملت ایران اسلامی است.

شهید آیت الله رئیسی خود را وقف نظام، انقلاب و مردم کرد

وی با بیان اینکه نباید نقش دولت شهید آیت الله رئیسی در عملیات وعده صادق را فراموش کرد چرا که ایشان به اندازه فرماندهان نظامی در این عملیات بزرگ اثرگذار بود، افزود:مکتب رئیسی باید به خوبی برای مردم ایران اسلامی و دنیا تبیین و تلاش‌های او در همه عرصه‌های خدمت به اثری فاخر تبدیل شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام درخصوص شهید امیر عبداللهیان نیز، گفت: این شهید به خوبی در مسیر خدمت در کنار آیت‌الله رئیسی بود و با دیپلماسی مقاومت و مجاهدانه، چالش‌ها را در کشورهای همسایه به خوبی مدیریت و به مودت تبدیل کرد.

سردار شاکرمی اضافه کرد: این مجاهد راه خدا، مزد خدمات و تلاش های مجاهدانه خود را از خدا گرفت و در کنار مریدش شهید آیت‌الله رئیسی به آرزوی خود که همان شهادت بود، رسید.

شهید آیت الله رئیسی خود را وقف نظام، انقلاب و مردم کرد

وی با بیان اینکه شهادت خدمتگزاران برای مردم و نظام تازگی ندارد و سال‌های ابتدایی انقلاب و اوایل دهه ۶۰ شاهد ترور خادمان ملت توسط معاندین و منافقین بودیم، خاطرنشان کرد: راه شهید جمهور و خادم ملت ادامه دارد و نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه به قله های افتخار خواهد رسید.

به گزارش ایرنا،در اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قدرشناس ایلام به مناسبت بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان، عشایر و شیوخ عرب و فرماندار شهر کوت استان واسط عراق نیز همدوش مردم عزادار ایلام در سوگ شهادت خادم الرضا(ع) رییس جمهور محبوب و خادم ملت به سوگواری پرداختند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha