رئیس فدراسیون کشتی روسیه: در سوگ این ضایعه بزرگ در کنار مردم ایران هستیم

تهران-ایرنا- رئیس فدراسیون کشتی روسیه در پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را به همتای خود تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در نامه ارسالی میخائیل مامیاشویلی به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی آمده است:

فدراسیون کشتی روسیه، ورزشکاران و مربیان تیم‌های ملی روسیه در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و بانوان، درگذشت غم‌انگیز جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و اعضای هیات همراه وی را صمیمانه تسلیت می‌گوید. ما در سوگ این ضایعه جبران‌ناپذیر، در کنار مردم ایران هستیم.

پیش از این نیز فدراسیون کشتی کشورهای عراق، سوریه، فلسطین و تونس، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران و همراهان وی را به مردم و فدراسیون کشتی ایران تسلیت گفته بودند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه-۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده و همگی به فیض رفیع شهید نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha