۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۴
کد خبر: 85485636
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم | اجتماع مردم ایلام در شهادت سید محرومان

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۴
کد خبر: 85485636
فیلم | اجتماع مردم ایلام در شهادت سید محرومان

ایلام - ایرنا - اجتماع بزرگ مردم قدرشناس ایلام روز سه شنبه به مناسبت بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در میدان ۲۲ بهمن این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایی و قدرشناس ایلام امروز در میدان ۲۲ بهمن در اجتماعی باشکوه در سوگ شهادت آیت الله رئیسی، شهید خدمت گرد هم آمدند تا قدرشناسی خود را از خادمی نشان دهند که تا پای شهادت برای خدمت به مردم این سرزمین جهاد کرد.

پیر و جوان و زن و مرد همه آمده بودند، با چشمانی اشکبار و جامه هایی سیاه بر تن و یا حسین(ع) گویان بر سر و سینه می زدند برای خادمی که عاشقانه به مردم سرزمینش عشق می ورزید و کار و اخلاص را برای کرامت و عزت ملت ایران پیشه خود کرده بود.

مردمانی که خود سال های جنگ تحمیلی را هنوز به یاد دارند، مردمانی غیور که هشت سال در برابر حملات رژیم بعثی ایستادگی کردند و از ابتدای انقلاب تاکنون با همه محرومیت ها در صحنه بودند و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند و چشم امید به سفر دوم رئیس جمهور شهید داشتند تا طعم شیرین خدمت را بچشند.

مردم استان ایلام چشم به راه سید مظلومان و محرومان بودند اما او با امام رضا(ع) وعده ای داشت که خدمت به مردم ایران را سرلوحه کار خود قرار داده بود تا اینکه در شب میلاد آن حضرت آسمانی شد.

مردم ولایی و قدرشناس ایلام در این اجتماع این پیام را اعلام کردند: بدرود ای سید با سخاوت و ای سرباز بی تکلف ولایت، خدمات خالص و نیت نورانی شما را ارج می نهیم و در محضر کریم کردگار، گواهی خواهیم داد که" اللّهُمَ اِنّا لا' نَعلَمُ مِنهُ الا خیرا".

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha