۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85485597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: مدارس قوی ایرانی قوی می‌سازد

اهواز- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه مدارس قوی ایران قوی می‌سازد گفت: مسیر قدرتمند سازی جمهوری اسلامی از مدارس قوی می‌گذرد.

به گزارش ایرنا عبدالله حبیبی شامگاه سه شنبه در یادواره ۴۵۰ شهید معلم و دانشجو معلم خوزستان در محل یادمان شهید علی هاشمی اهواز اظهار کرد: برای مدارس قوی نیازمند معلم‌هایی توانمند هستیم که دانشگاه فرهنگیان بهترین مکان برای پرورش این افراد است.

وی افزود: معلم‌ها باید به گونه‌ای پرورش داده شوند که در مدارس و آموزش دانش‌آموزان تاثیر گذار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف استان خواستاریم در ایجاد مدارس قوی آموزش و پرورش را یاری دهند.

وی افزود: صنایع استان در ساخت هنرستان‌های جوار صنعت که بسیار مورد تاکید استاندار خوزستان است و عامل پرورش نیروی ماهر در استان هستند پای کار بیایند.

وی اظهار کرد: توجه به مدارس دولتی به ویژه مدارس مناطق کم برخوردار از تاکیدات رییس جمهور شهید بوده و باید این‌ مهم همواره مد نظر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش در دولت سیزدهم به تصویب رسید اظهارکرد: این سند نقشه راه آموزش و پرورش است که بر اساس برنامه‌های این سند در فضای عدالت آموزشی دانش‌آموز باید پرورش یابند.

حبیبی در ادامه با اشاره به شهادت رییس جمهور ایران و هیات همراه ایشان افزود: رهبر معظم انقلاب یکی از یاران با وفای خود را از دست دادند اما راه این شهید والا مقام همواره ماندگار و پایدار است.

به گزارش ایرنا، جمعیت دانش آموزی خوزستان یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است که در هشت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha