محمدنبی: شهید آیت‌الله رئیسی در قلب ورزش خواهد ماند/ فوتبال یک پشتیبان را از دست داد

تهران- ایرنا- نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، پشتیبان بزرگی برای ورزشکاران و خانواده فوتبال بود و تا ابد در قلب ورزشکاران و جامعه ورزش خواهد ماند.

مهدی محمدنبی سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با ایرنا، درباره شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران اظهار داشت: شهادت رئیس‌جمهور مردمی و سایر شهدای گرانقدر این سانحه را به عموم مردم ایران و خانواده شهدا تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سه سالی که عهده‌دار مسئولیت ریاست جمهوری بود، ورزش و تحولات ورزش را از نزدیک دنبال می‌کرد و به خوبی در جریان مسائل ورزش بود. از طرف دیگر، با حضور وی و افزایش اعتبارات ریالی و بودجه ورزش، فدراسیون‌ها و تیم‌های ورزشی برای حضور در مسابقات بین‌المللی با دغدغه‌های کمتری حضور پیدا می‌کردند. این توجه و نگاه، نشان‌دهنده حمایت خالص او از ورزش بود.

محمدنبی افزود: با شهادت آیت‌الله رئیسی، ورزش و جامعه فوتبال یک پشتیبان بزرگ را از دست دادند. ورزشی‌ها دلی او را دوست داشتند و آن شهید در قلب همه ورزشکاران بوده، هست و خواهد بود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با اشاره به تلاش‌های شهید حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران برای اهالی ورزش، یادآور شد: چندین بار به همراه مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) در جلساتی با او شرکت کردیم و با وجود اینکه مسئولیت بزرگی در سیاست خارجی ایران داشت و فوتبال در حوزه مسئولیتش نبود، همواره پیگیر حل مشکلات بین‌المللی ما بود و کمک‌های واقعا خوبی در مسیر حضورمان در مسابقات مختلف از فوتبال داشت.

محمدنبی: شهید آیت‌الله رئیسی در قلب ورزش خواهد ماند/ فوتبال یک پشتیبان را از دست داد

وی افزود: با حمایت‌های شهید امیرعبداللهیان بود که تیم ملی در جام‌جهانی و همچنین جام ملت‌های آسیا، دغدغه کمی داشت و توانست با آرامش بیشتر و فارغ از مشکلات در مسابقات به میدان برود. این مسئله مرهون تلاش‌ها و حمایت‌های شهید امیر عبداللهیان بود که نسبت به فوتبال و به صورت کلی به ورزش نگاه ویژه حمایتی داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده و همگی به فیض رفیع شهید نائل آمدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha