دعوت از جامعه ورزش برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی

تهران- ایرنا- وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران از خانواده بزرگ ورزش کشور دعوت کردند تا در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید سیدآیت‌الله ابراهیم رئیسی، حضور باشکوهی داشته باشند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت مجدد شهادت جمعی از خدمتگزاران کشور از جامعه ورزش و آحاد مردم دعوت کردند، در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی حضور پرشکوهی را به عمل آورند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

جامعه‌ ورزش و جوانان همچنان در ماتم غم جانکاه حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب دولت مردمی، امیرعبداللهیان وزیر متین امور خارجه کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار جوان و جهادی آذربایجان شرقی و سردار موسوی رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور و دیگر همراهان به سر می‌برد.

بار دیگر این مصیبت عظمی را به محضر امام عصر( عج) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای، خانواده محترمشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

اکنون در آستانه‌ مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید که دوران مدیریت او در دولت سیزدهم با تلاش، تدبیر و آرامش همراه بود و خدمات ماندگاری بر جای ماند و اتفاقات مثبت و مهمی در عرصه‌ی ورزش و امور جوانان رخ داد، قرار داریم.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران از عموم مردم انقلابی، شریف، ولایتمدار و قدرشناس به‌ویژه‌ ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، هواداران و مدیران دعوت بعمل می‌آورد که در آئین بدرقه خادم‌الرضا(ع) رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان خدومش که فردا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ از دانشگاه تهران آغاز می‌شود، شرکت کنند و جلوه‌ای باشکوه از همدلی، وحدت و قدرشناسی از رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در عرصه‌ جهانی به منصه‌ ظهور برسانند و برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر روز یکشنبه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده و همگی به فیض رفیع شهید نائل آمدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha