فرصت مجدد برای ‌نام‌نویسی جاماندگان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

تهران - ایرنا - سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری به ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۳ و درخواست داوطلبانی‌ که تا تاریخ تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که جاماندگان روزهای ۶ و ۷ خرداد جاری نام‌نویسی کنند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در اطلاعیه یادشده در خصوص ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) آمده است؛ پیرو اطلاعیه تاریخ یکم خرداد جاری و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در ششم فروردین امسال به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون می‌رساند، با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون مذکور به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳ و درخواست مکرر داوطلبانی‌ که تا تاریخ تعیین شده (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده که صرفاً در روزهای یکشنبه و دوشنبه (ششم و هفتم خردادماه جاری) بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با مطالعۀ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌ تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق، هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز ۷ فروردین ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و بعد از چند بار تمدید روز اول اردیبهشت پایان یافت.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شود که به دلیل برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر موکول شد. نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha